Rejestry wewnętrzne
W PSSE w Sopocie nie prowadzi się ogólnodostępnych rejestrów, ewidencji i archiwów.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SOPOCIE
PROWADZI NASTĘPUJĄCE REJESTRY WEWNĘTRZNE:
1. rejestr skarg i wniosków oraz rejestr interwencji,
2. rejestr wydawanych upoważnień do wykonywania czynności kontrolnych z upoważnienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
3. rejestr wydawanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego,
4. rejestr wydawanych legitymacji służbowych,
5. rejestr zarządzeń dyrektora,
6. rejestr pism przychodzących i wychodzących,
7. rejestr obiektów znajdujących się pod kontrolą PSSE w Sopocie,
8. rejestr kontroli sanitarnych,
9. rejestr decyzji administracyjnych,
10. rejestr awarii urządzeń wodociągowych oraz rejestr badań powtórnych,
11. rejestr chorób zawodowych,
12. rejestr zgłoszeń podejrzeń chorób zawodowych,
13. rejestr zakładów, w których występują czynniki rakotwórcze,
14. rejestr wyników badań środowiskowych,
15. rejestr zakładów stosujących, wprowadzających do obrotu, prekursory narkotyków z grupy II A-R i II B-R,
16. rejestr importerów, producentów i dystrybutorów oraz zakładów stosujących substancje i preparaty chemiczne,
17. rejestr podejrzeń i zachorowań na choroby zakaźne oraz osób pokąsanych i szczepionych przeciwko wściekliźnie,
18. rejestr dodatnich dadań laboratoryjnych (rejestr nosicieli Shigella i Salmonella, nosicieli antygenu HBS i przeciwciał HCV, zgłoszeń czynników chorobotwórczych),
19. rejestr osób uchylających się od szczepień,
20. rejestr wydawanych szczepionek,
21. rejestr powiadomień RASFF i RAPEX
22. rejestr podmiotów gospodarczych branży żywnościowej objętych nakazem nadzoru PPIS w Sopocie w systemie informatycznym SBŻ II,
23. rejestr uzgodnień projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
24. rejestr uzgodnień warunków zabudowy i i zagospodarowania terenu,
25. rejestr uzgodnień dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych,
26. rejestr budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
27. rejestry pobieranych próbek,
28. rejestry szkoleń
29. rejestr nałożonych mandatów.