DRUKUJ
2016-01-19

Skargi i wnioski

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie przyjmuje w sprawach petycji, skarg i wniosków w:

 

poniedziałki w godz.: 15.05 - 16.05

środy         w godz.: 10.00 - 12.00

 

Prosi się, aby osoby chcące złożyć petycję, skargę lub wniosek osobiście Dyrektorowi PSSE w Sopocie, wcześniej telefonicznie uzgodniły termin spotkania.

 

Petycje, skargi i wnioski można składać w sekretariacie PSSE w Sopocie przy ul. Kościuszki 23 w godzinach 8.00 - 15.00.

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, telegraficznie, za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej www.psse.sopot.pl i ustnie do protokołu.

 

Przedmiotem skargi mogą być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

 

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

 

Uwaga: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

Terminy załatwiania skarg i wniosków: Skargi i wnioski Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie załatwia bez zbędnej zwłoki. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. KPA