Skargi i wnioski
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie przyjmuje w sprawach petycji, skarg i wniosków w:
poniedziałki w godz.: 15.05 - 16.05
środy w godz.: 10.00 - 12.00
Prosi się, aby osoby chcące złożyć petycję, skargę lub wniosek osobiście Dyrektorowi PSSE w Sopocie, wcześniej telefonicznie uzgodniły termin spotkania.
Petycje, skargi i wnioski można składać w sekretariacie PSSE w Sopocie przy ul. Kościuszki 23 w godzinach 8.00 - 15.00.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, telegraficznie, za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej www.psse.sopot.pl i ustnie do protokołu.
Przedmiotem skargi mogą być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Uwaga: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Terminy załatwiania skarg i wniosków: Skargi i wnioski Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie załatwia bez zbędnej zwłoki. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. KPA