Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2016-01-18 12:49:42  skolimowska skolimowska

Pole full zmieniło wartość z '<p> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

2016-01-18 12:50:35  skolimowska skolimowska

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

 

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

 

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

2016-01-18 12:51:35  skolimowska skolimowska

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z p&oacute;źn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finans&oacute;w publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finans&oacute;w z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, kt&oacute;ra stanowi og&oacute;ł działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji cel&oacute;w i zadań w spos&oacute;b zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring miernik&oacute;w obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w spos&oacute;b dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p style="text-align: justify;"> &nbsp;</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno &ndash; Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) gł&oacute;wny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy kom&oacute;rek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do kom&oacute;rek kt&oacute;rymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakres&oacute;w obowiązk&oacute;w uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

 

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

 

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

 

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

 

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

 

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

2016-01-18 12:48:57  skolimowska skolimowska

Utworzono artykuł 36254 o nazwie 'Oświadczenie o kontroli zarządczej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste36254
user_idpuste958060
resource_idpuste538
namepusteOświadczenie o kontroli zarządczej
category_idpuste110
language_idpuste1
shortpusteOświadczenie
fullpuste

W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:

1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,

2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,

3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,

4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,

5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,

6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,

7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.

Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:

1) główny księgowy,

2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,

3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,

4) pozostali pracownicy.

Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.

publishfrompuste2016-01-18 00:00:00
_activepuste1
slugpusteoswiadczenie-o-kontroli-zarzadczej

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..