Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2016-01-18 12:49:42 |
skolimowska skolimowska |
Pole full zmieniło wartość z '<p> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
|
3 |
2016-01-18 12:50:35 |
skolimowska skolimowska |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> </p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> </p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
|
4 |
2016-01-18 12:51:35 |
skolimowska skolimowska |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> </p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> </p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p> 1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,</p> <p> 2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,</p> <p> 3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,</p> <p> 4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,</p> <p> 5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,</p> <p> 6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,</p> <p> 7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.</p> <p> </p> <p> Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:</p> <p> 1) główny księgowy,</p> <p> 2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,</p> <p> 3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,</p> <p> 4) pozostali pracownicy.</p> <p> </p> <p> Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
|
|
1 |
2016-01-18 12:48:57 |
skolimowska skolimowska |
Utworzono artykuł 36254 o nazwie 'Oświadczenie o kontroli zarządczej' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 36254 | user_id | puste | 958060 | resource_id | puste | 538 | name | puste | Oświadczenie o kontroli zarządczej | category_id | puste | 110 | language_id | puste | 1 | short | puste | Oświadczenie | full | puste |
W związku z art. 69 ust.1, pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.), w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych wprowadzone Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie funkcjonuje system kontroli zarządczej, która stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Zadania związane z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie są wykonywane w oparciu o opracowane zarządzenia, regulaminy, monitoring mierników obrazujących realizację zadań itd. czyli o istniejący system zarządzania jednostką. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sopocie pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie ponosi odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej w sposób dający rozsądne zapewnienie, że:
1) funkcjonowanie PSSE jest zgodne z przepisami prawa, przyjętymi zarządzeniami, procedurami i regulaminami,
2) działania PSSE są prowadzone skutecznie i efektywnie a plan, programy, zamierzenia i cele są osiągane,
3) sprawozdania i inne informacje publikowane lub udostępniane są dokładne, wiarygodne i aktualne,
4) zasoby PSSE są dostatecznie chronione, zabezpieczane i nadzorowane,
5) przestrzegane i promowane są zasady etycznego postępowania,
6) zapewniono skuteczny i efektywny przepływ informacji,
7) przygotowano i wdrożono system zarządzania ryzykiem.
Za kontrolę zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sopocie odpowiedzialni są także:
1) główny księgowy,
2) kierownicy komórek organizacyjnych w zakresie swoich kompetencji w odniesieniu do komórek którymi zarządzają,
3) pracownicy zajmujący samodzielne stanowiska pracy w zakresie swojej pracy,
4) pozostali pracownicy.
Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności wynika z zadań określonych w regulaminie organizacyjnym WSSE, zakresów obowiązków uprawnień i odpowiedzialności oraz udzielonych upoważnień.
| publishfrom | puste | 2016-01-18 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | oswiadczenie-o-kontroli-zarzadczej |
|